torsdag 20 september 2012

Vardagsmotion

Härligt med torsdag =) jag njuter nästan mer torsdag och fredag innan helgen, för då har jag ju något att se fram mot och det älskar jag! 
Sitter på jobbet och har precis kommit tillbaka från min cykeltur som jag gör varje eftermiddagsrast =) jag räknade ut igår att jag cyklar ca 8 km varje dag och det är ju bra vardagsmotion =)


Nu längtar jag först till min födelsedag då Håkan har en överraskning till mig hihi..... sen längtar jag till helgen efter då mina älskade ungdomar kommer och ska skämma bort mig lite med deras fantastiska matlagning =) Men nu ska njuta av nuet för imorgon ska jag på After Work med mina jobbarkompisar =)

Kramis!



                                                                             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar