torsdag 13 september 2012

Mitt lilla lingon

Här sitter man på jobbet i flytt tagen =) imorgon ska hela vår avdelning flytta till ett annat våningsplan som är helt nyrenoverat! jag har fått lov att lappa allt som tillhör mig så nu sitter jag med mitt headset med en lapp som står rakt upp på huvudet hahaha....många som skrattat åt mig idag, men det bjuder jag på.Snart helg igen, jösses vad fort veckorna går !! på Lördag ska vi på 60 års kalas och det ska bli sjukt skoj =) men tills dess ska jag njuta av det fina vädret vi har! funderar på att plocka lite lingon och koka en lingonsylt!


Ha så gott tills vi hörs igen

Kramis!
                                                    

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Hoppas du har det bra i Gävle. Jag ville bara tala om att jag har tagit en paus från facebook. Så du ser mig inte där nu. Däremot så har jag tagit upp mitt bloggande igen. Men en helt ny blogg på en ny bloggportal. Du får gärna kika in: http://annsofiesoderbergh.wordpress.com/

    Kram Ann-Sofie.

    SvaraRadera