tisdag 25 september 2012

Tradera mera

Imorse vaknade jag kvart över sju, jag ska vara på jobbet åtta !!! stress!! men jag var på plats tio i åtta =) sitter i växeln idag och det är lugnare än det brukar en tisdag!
Jag har haft lite tur på Tradera nu, har fått min jacka och mina skinnstövlar sålda på kort tid =) var precis på posten och skickade iväg paketen hihi....nu ska jag ner i förrådet och leta fram allt som inte används! man kan tjäna pengar må ni tro! 


Idag är Affro dansen inställd =( lite trist, men jag får väl ut och gå istället! Nu är det bäst jag jobbar på lite =) ha en bra tisdag!

kramis!



                                                     

1 kommentar:

  1. Tradera är kanonbra. Vi har massor med kläder att ta itu med igen som måste ut på Tradera. Det är precis som du säger, pengar som bara ligger. Jag måste göra ett ryck med kläderna. Ha det så bra. Kram!

    SvaraRadera