söndag 30 september 2012

congratulation

 Vilken härlig födelsedag jag hade igår =D på morgonen kom Håkis in med kaffe och sjöng för mig På eftermiddagen gick vi till Harrys och jag blev bjuden på  en plockbricka och ett glas rött. När vi gick hem var det fullt pådrag på stan då dom hade byggt upp en snöbana och ungdomarna åkte snowboard hahaha....
På kvällen klädde vi upp oss och Håkan hade beställt bord på Fiskekrogen. Det var skaldjursbuffe, helt otroligt gott!! man fick äta hur mycket man ville!! åt även ostron =D Vi träffade ett så sött par som vi pratade med hela kvällen =) på väg hem träffade vi en skateboardkille som var så duktig så jag tog kort på honom hihi...=D





Från Jannica =)


Harrys


Snowboardbana på stan =)


Fiskekrogen


Skaldjursbuffe


Jag åt så jag höll på att spricka =)


Håkan är gladis =) äter god paj!


En mycket lycklig nina


Träffade detta söta par som vi pratade med hela kvällen =)


Skateboardkillen


Blev bjuden på Indonesiska idag söndag mums.....!

Kramis!


2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott på din födelsedag bästa Nina!! Du verkar ha blivit ordentligt firad! En supermysig dag verkligen. Hoppas du mår bra och får en vecka! Många grattiskramar!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack Ann-Sofie =) ett år till av klokhet! Jag hade en jättemysig födelsedag och blev verkligen ordentlig firad! härligt att få sån uppmärksamhet en hel dag =)Hoppas allt är bra med dig också och att du får en bra vecka !!! kramis!

    SvaraRadera