söndag 23 september 2012

Söndagspysselmys


Igår hade jag en egendag då Håkan var med spelkillarna och badade bastu och grillade hela dagen! Det är skönt att vara ensam och bara behöva tänka på sig själv och pyssla med lite av varje ibland =) Jag köpte som vanligt en skvallris och bara myste på kvällen! vid åtta åkte jag och hämtade Håkan men då hade dom inte börjat äta än så jag åkte hem igen fick han åka med en annan kille. Jag fastnade i en film " spindeln i nätet" skitbra =)

Jag tog en riktigt sovmorgon idag fast jag var pigg i morse, men bara för att jag kan ligga i sängen och mysa så ska jag göra det =) , men sen åkte jag iväg och handlade på willys och så bjöd Håkis på sushi som jag handlade hem och det är ju såååååå gott!!! 


GOTT!!!!


Så har jag varit duktig och tvättat tvättkorgen tom och även våra lakan i sängen,så nu blir det nybäddat till kvällen =)

Vi har köpt en ny dammsugare som suger superbra, den är miljövänlig och Energisnål !! så jag tog en svängom i lägenheten med min nya danspartner hihi....blir så rent och fint och han låter inte mycket heller! det är en riktig snygging, kolla in:


Ja, det har varit en pysseldag idag så nu tror jag att jag ska läsa lite bra bok "Den misstänkte lilla kanelgiffeln " som jag läser, den är jättebra! Har precis tryckt i oss ett gäng våfflor som jag gräddat med min hemgjorda lingonsylt och grädde mums.....det är som godis =)



Ha nu en bra söndag!

kramis!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar