tisdag 18 september 2012

Man kan inte alltid vara på topp

Idag är jag lite nere i humöret, har varit vaken mycket inatt för jag har så ont i nacken och strålningar ner i ryggen! verkar som det kommer i skov med några veckors mellanrum. Jag är så förtjust i Affrodansen jag börjat med, men idag kan jag inte vara med =(  jag ska i alla fall ta en lång skön promenad i hemlingby efter jobbet! röra på mig och få frisk luft! Jag blev glad imorse när jag cyklade till jobbet och på torget stod det kommunfolk och delade ut små söta kassar till alla som cyklar där det stod " cykla i Gävle" som innehöll godis, frukt,dricka och macka =) lite peppning för att man motionerar varje dag =)


Vi har fått så fint på jobbet! helt nyrenoverat kontor och vi blev alla väldigt nöjda =) nu ska jag fortsätta jobba på mitt fina jobb !

kramis!




                                                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar