fredag 7 september 2012

Sköna fredag

Äntligen fredag =) solen skiner och när man kommit hem slänger man av sig skorna och öppnar altandörren och alla fönstren och det känns som vår i luften =) På altan ska vi sitta i kväll när Håkis ska bjuda mig på en gomiddag =)


                                                       

                                                     
Har känt mig lite extra trött denna vecka, kan vara hösten som gör sig påmind! Jag har i alla fall köpt ett preparat som jag vet verkligen fungerar! jag är alltid skeptisk när det gäller naturpreparat, men jag måste säga att både jag och Håkan blev förvånade när vi provade och blev piggare och gladare! Den är lite dyr ca 300 kr men den räcker länge och är super!



Ha nu en skön fredag alla !!

Kramis!!



                                                    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar