lördag 22 september 2012

Lördagspresent

Idag vaknade vi tidigt! Jag hade sådan rolig dröm att min Malin sminkade mig och fixade Hollywoodlockar på mig och tog riktiga modellkort som hon satte in på min blogg =) så helt plötsligt var jag en bloggkändis som alla skulle ta kort på och Malin jobbade som min stylist hahahaha....trodde jag var kändis när jag vaknade =))))) Efter kaffet tog vi bilen till Valbo för att kolla in om det fanns någon rea kvar på Expert, men det var grym kö så vi tog en sväng på media mark istället. Vi kollade in 3D tv och satte på oss brillor, jösses vad häftig det var hahaha....allt kom ut ur rutan kändes det och bra bild! skulle vilja ha den! sen tog vi en sväng i valbo gallerian och kollade lite kläder men det blev inget köp. Man blir hungrig när man kollar affärer så vi tog en sväng på Mc Donlads och då fick vi en liten present :

                                                  
                                                Coca cola glas =)

              Sen var vi på Röda korsets Second Hand och gjorde ett litet fynd:



Rickard Fuchs är riktigt skruvad och rolig! "Du ser inte så gammal ut "så är det en spegel fram på boken hihihi.....=) den verkar kul!
                                                   

 Nu har jag kört ut Håkan, Janne och Håkan S till Rickard för dom ska ha en bastudag med lite grillning och gitarrspel =) och jag ska mysa i soffan med en skvallertidning och saltlakrits =) Jag ska inte köra hem killarna förrän ikväll så jag får en hel skön dag för mig själv!! 

                                                        

Ha en skön lördag för det ska jag ha =)

Kramis
                                                    

                                          

                                                                                
    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar