onsdag 5 september 2012

Rätt sida veckan

Mitten på veckan och fort har det gått ,mycket på jobbet!! har varit lite krasslig några dagar, haft ont på höger sida av magen och vet inte riktigt vad det är! men jag går ju kring och ler ändå för det är sån jag är! ska i alla fall till Gyn idag så får dom ta lite prover och så =)

I måndags hjälpte vi min ena dotter sara att flytta till sin första egna lägenhet i Flogsta uppsala. Fint område och söt liten lya =) på kvällen när vi var klara bjöd jag Sara, Malin, Adam och Håkis på thaimat på Uppsalas bästa restaurang thai Village! GOTT!! Vill fira lite att alla mina underbara ungdommar har kommit in på den linje dom sökt! Adam Ingenjör, malin Lärarlinjen och Sara geovetenskap! Sååå Duktiga!!!


Snart är det lunch på jobbet och min Älskling ska bjuda mig på sushi mums!

kramis!





                                                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar