torsdag 28 april 2011

Vilka dagar =)

Vilka underbart soliga dagar vi har =) jag blir verkligen upprymd och får spritt i kroppen! Det enda negativa denna vecka är att dom haft sönder min cykel, men det ska håkan fixa =) Jag har så mycket i huvudet nu när det gäller mina tjejer som ska ta studenten snart!! dom blir så stora =O dom ska söka högskola och gå nya vägar till mötes, kanske i en annan stad ! mina små stinor hihi...; ) men jag vet att det kommer gå bra för dom <3 Även jag har lite förändring att se fram mot när det gäller mitt jobb !jag ska få lära mig nya uppgifter på Lantmäteriet och få sitta i Kundcenter i sommar där man har hand om kartorna och fastighetsuppgifterna och det ska bli jättekul =D jag får ingen semester i Juli då, men det tar jag igen i Augusti.De är alltid kul att utvecklas å lära nya saker tycker jag!


Nästa helg är det valborg å då firar vi in våren, känns helt fantastiskt =) vädret ska bli fint så det är bara att njuta. Vi har en egen liten kase i stugan få se om det blir elda av haha....


Snart på fikarasten kommer en vän och hälsar på, och chefen bjussar på glass =) 



Vårkram på er !!
                                                 

                                                  

                                                       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar