måndag 25 april 2011

Underbar påsk

Det har varit en helt underbar påskhelg med alla mina kära ( utom adam) Vi har varit i stugan hela helgen och vädret har ju varit helt fantastiskt! nästan så man hade lust att bada men det får nog vänta ett tag till! Jag kan inte beskriva helgen i ord så ni får titta på bilder istället =D



Nu åker löven väck ! eller är det Ghoustbuster =)



grannen tomas kom och hjälpte till 


Så blev vi bjudna av våra kära vänner på en god middag


Annika tar kort =)


Tompa och Håkan i djupt samtal



Påskmiddag 


Turturduvorna


kolla allt smask


Glad saris


Kalle skjuter luftpistol


Sara , Malin, Malin å jag i bakgrunden =)


mätta och nöjda


Malin skjuter lugtpistol


Håkan söt i blommig hatt hahahaha.....


Hela gänget =D



Sara skjuter luftpistol


 ungdomarna ute på skattjakt =) letar påskägg som jag gömt hihi.....


Efter en mycket trevlig dag sitter vi på verandan och tar ett glas vin å myser


Håkis mitt i en mening =)


Sen blev det kubb 



Härlig morgon i solen


Här stod det massa träd innan helgen men Håkan och Calle har kämpat och gjort så fint i slänten och nere vid vattnet!!! blev en liten kase kvar fast vi eldat på ordentligt så den får vi elda till valborg.


Ja nu ser ni hur mysig helgen varit =D

kramis!!!













                                                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar