måndag 18 april 2011

Ljuvliga söndag =)

Jag vaknade upp på söndagen med solen skinande i mitt ansikte =) så underbart!!! Vi klev upp tidigt och gjorde oss i ordning för vi skulle till stugan och byta däck på bilen. Mindre rolig aktivitet men vädret var så fint så till och med det var härligt!! Det tog några timmar. Sedan hem och byta om för jag skulle träffa brorsan och min brorson Tobias och  Sara i hagakyrkan för att lyssna på mammas kör som sjöng en fantastisk vårkonsert =) vilka underbara låtar verkligen!!. Här är lite bilder från dagen i all ära:



Stugan


Håkan byter däck med mig som assistent =)


Jag finputsar instrumentbrädan


Håkans fantastiska mojeng som gör att det inte kommer stenar i dammsugaren utan trillar ner i den lilla svarta =)


Sedan blev det biltvätten !


Väl i Hagakyrkan kom kören ingående och sjöng så vackert!! mamma i turkos tröja och ser så lycklig ut =)





När mamma sjungit klart berömde vi henne såklart! mamma,brorsan.tobias,sara.







sedan tog vi en sväng till max för brorsan var hungrig men vi tog en liten hamburgare och en gratis kaffe innan jag åkte hem =)



Kramis!!





                                                    


                                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar