måndag 11 april 2011

jamen jag överlevde =)

Så har man klarat av måndagens jobbpass =) var faktiskt en trevlig dag i receptionen! alla är så vårglada och kommer och pratar lite med mig innan dom går ut i solen. Man pratar inte bara kartor på lantmäteriet hihi....så har jag hämtat Ägg och potatis hos Håkans pappa som kommer från bondgård utanför Gävle! sedan medans jag väntar på att kycklingen i ugnen ska bli klar så har jag trampat på trampmaskinen i 20 min...blev ordentligt svettig men det är inte bara för att jag har dålig kondis utan jag förenade nytta med nöje och stod i solen på altanen =D nu har jag duschat och är vrålhungrig!!!!! 


Kolla in sälen hahaha.....fotografen glömde ta med trampmaskinen så det ser ut som jag trampar i luften =D

Kramis !!!!!!


                                                       

                              

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar