fredag 29 april 2011

fredagsmys

Fredagens lugn har infunnit sig och håkan står och lagar skaldjur till middag =) När jag kom hem från jobbet hade han köpt en skvallertidning och sa att jag skulle sätta mig på altan och läsa och mysa medans han lagade middag =) precis vad jag gör nu i solen! smet in en vända och skriver lite här hihi....bröllopet har ju ingen missat och jag har följt det lite i smyg på jobbet =) hon är vacker williams brutta! Nu ska jag fortsätta njuta av solen och ledigheten och jag hoppas att ni alla får en supermysig fredag!

            Fick även en trisslott som jag ska skrapa ikväll =) Håll tummarna!!!



Håkan donar maten =)


Musslor som ska vitlöksmarineras


och stora räkor

Vårkramar !!


                                                      

2 kommentarer:

  1. Det var det gumman !! lite tröstmat =) blev en skön kväll igår framför burken. Pussi

    SvaraRadera