lördag 9 april 2011

Underbara dagar!

Underbara dagar med mina älsklingar!!! Dom förgyller mitt liv enormt!!! här är lite bilder :                         
                                    


sara och oliver fredagkväll 

malis


massage


Massage igen =)


Calle med nya datorn


Turturduvorna


sara tar bort sminket



Jag på promenad med oliver lördag morgon halv nio när alla sover =)


Oiv =)


Gammelgården i Borlänge


Nu har alla vaknat å äter morgonmål


Fikar på torsångs cafe


Adam köpte en superglass



ungdomarna njuter hihi......


Turturduvorna utanför torsångs cafe


Besöker Torsångs kyrka och Håkan spelar hårdrockpsalmer hahaha.....oliver diggar !! malin och sara och jag är döpta i denna kyrka =)


Mina älsklingar




Du skall icke synda predikar sara hahahaha..... 

Torsångs kyrka utifrån


Killarna trötta efter utflykten


Ungdomarna åkte på fest i Blötberget och vi åkte till Gävle =)

kramis !!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar