torsdag 17 maj 2012

Torsdag listigt förklädd till lördag =)

Tog en skön sovmorgon idag som var behövlig kan jag säga =) känt mig lite trött nu när det varit rätt mycket på jobbet! Känns nästan som lördag idag så när jag åkte och handlade i förmiddags köpte jag lite snask, sesamkakor =) brukar inte äta godis men idag blev jag grymt sugen på något sött . Nu har vi precis kommit hem från en skön cykleltur på 1,5 mil, skönt men rätt kallt i skuggan när man cyklar så fort som vi gör med el-cykeln hihi.....När vi kom hem blev vi galet sugna på glass så jag gick och skulle köpa nya Solero Fruit Ice men den var slut överallt, blir nog årets glass! nu ska vi ta det lite lugnt och kolla en film, Håkis snörvlar och är jätteförkyld idag. Ha en skön Torsdag förklädd till lördag =)



Mitt torsdagsgodis =)


cyklar i boulognerskogen ut mot sätra




Träffade en kompis på vägen =)


Häggen utanför oss luktar gudomligt så blandar sig doften från Gevalia kaffe som också ligger granne med oss, vilken härlig doftblandning!


Det bidde Twister & Sandwich, gotta =)
                                                         


                                                 Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar