torsdag 24 maj 2012

Igår och idag

Men jösses!! det är ju sommar och man lever upp som bara den hihi.....igår när jag kom hem från jobbet säger Håkan, Nina nu tar vi en långpromenad och jag var ju inte sen att hänga på!! allt känns lite lättare när det lukta sommar och solen skiner! idag har vi städat hemma och även i stugan och klippt gräset. Känns så skönt att veta när man kommer dit i morgon så är det rent och snyggt =D vi har ju haft planer att måla hela stugan före midsommar men vi hade ett samtal igår.Jag har supermycket på jobbet nu när det är maj månad, min chef berättade att vi har rekordhöga samtalsköer i år och då fattar jag varför jag känner mig så trött på kvällarna! så vi bestämde att vi tar målningen av stugan när vi har semester istället när vi har fått orken tillbaka ! nu ska vi fixa snyggt utanför på altan och nere vid sjön. Vi ska städa lilla stugan för där ska tjejerna bo i sommar och så ska jag städa dasset. Det finns att göra ändå kan jag säga!Har vi tur kanske vi får lite hjälp av Malin Och Sara med målningen så kan dom få en liten peng för hjälpen =) Ialla fall så har vi faktiskt en kalasfin altan på jobbet dit vi kan gå på lunchen och sola och det diggar jag! lite bilder =):




Ute och grovgår inför beach 2012


Denna såg vi på vägen , stackars bilägare!!



Den här ska jag ha om några år =)


Precis utanför mitt fönste på jobbet =)


Utsikt från vår alan på jobbet


Vår solaltan


Jag på lunchen idag =)

kramis








                                                       

2 kommentarer: