torsdag 10 maj 2012

Jonna på

I morse kom jag jonnandes på min cykel när några från kommun slängde åt mig en söt påse i farten och skrek: tack för att du cyklar i Gävle ! Det var en frukostpåse med lite smått och gott =) Jag har nu anmält mig till Gävle cylelutmaning som håller på från 12 maj till september, då gäller det att cykla mest i hela gävle för då kan man vinna fina priser =)



Söt påse med choklad, macka, festis, banan, kartor,  och denna lilla söta sadeltrasa som man ska torka sadeln med om det regnar hihi.....


Man känner sig så nyttig när man får sådan uppskattning för att man cyklar, men igår kväll var vi inte nyttiga! Vi skivade potatis och hade på olivolja så salta vi lite och hade på vitlök sedan ost på det och in i ugnen. Vilka goda chips det blev =) mums!!!


kramis

                                                    

1 kommentar:

  1. Kul med presentpåsen för att du cyklar i Gävle! ^^

    SvaraRadera