fredag 15 juli 2011

Raindrops keep falling on my head

Sitter på jobbet i receptionen och tittar ut genom skjutdörrarna, det öser ner och jag har lust att slänga av mig kavajen och springa ut och dansa hahaha.....                                      


Alla som går förbi mig i receptionen tar semester idag och önskar mig glad sommar,,,,,,har semester om 4 veckor!!!!!!!  men den som väntar på något gott hehe....jag är faktiskt ledigt torsdag och fredag nästa vecka.

Snart helg och mys med darlingen! var föresten till mina töser i onsdags och vi åt gott och pratade och skrattade och bara tog hand om varandra! sååå mys! bägge mina gummor kom in på 1:årigt basår i uppsala till hösten,,,,,dom är så duktiga!

Nu ska jag packa ihop och cykla hem i regnet =)

                                                         
                                                Kramis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar