onsdag 20 juli 2011

Back to 90,s

Solen skiner och det kulle ju va gött att ligga på bryggan i sjötorp å mysa, men jag har det ju rätt bra här på jobbet också =) bra aircondition och så kan jag ju sola varje rast. Det är sista dagen jag jobbar innan jag tar ut en liten kortsemester torsd -sönd och då ska jag bara ta det lungt! önskar ungdomarna kom till oss men dom jobbar och står i och det är ju bra så dom får lite stålar! ikväll när håkan spelat klart ska vi gå på onsdagskväll i slottsparken och titta på E-Type: 

Snacka om 90-talet is back hahaha.....men det är kul när det händer lite saker på stan och det brukar vara otroligt mycket folk =) Jag återkommer med lite bilder från kvällen! Nu jobba på.

                                                     Kramis!
                                                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar