måndag 18 juli 2011

Nice

                                                   
Måndagen har infunnit sig och jag sitter på jobbet i receptionen och det är väldans lite folk i huset! sitter återigen och tittar ut på regndropparna som tungt faller ner......men imorgon kommer solen har jag beställt ; )

Bra helg verkligen! håkan har skämt bort mig som vanligt med god mat! jag har det så bra! På fredagkväll gick vi till nya restaurangen Gefle Brygga och tog 2 drinkar, det var jättemysigt där! på lördagen åkte vi till stugan och myste. Det var lite mulet först men sedan klarnade det upp och vi åkte över till våra vänner Annika och Tommy en sväng och träffade hennes bror + barn. På söndagen firrade vi lite och fick 4 abborrar som vi lagade i ugnen, mumma!
Jag sätter in några kort ikväll! jag vet att jag la ut en del av bilderna i helgen men här kommer dom tillsammans =)


                                            Gefle Brygga




Kolla snörena på menyn, dom luktade tjära


Mojito





Köpte rosor till min älskling


Fick ett ryck på kvällen , vi gick ock köpte klubbor


Lördag i stugan, Lammracks och sparris i folie =)


Grillmästaren


Tommy och Annika + bror var vi över och träffade på kvällen =D



Härligt!


Kramis!!






                                                        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar