tisdag 19 juli 2011

lunka på

Nu har vi precis avslutat en runda på 5 km i Hemlingby spåret =) superskönt! man får motion utan att bli helt utmattad.



Vi har bestämt att minst 2 dagar i veckan gå en runda i spåret =) bra för blodtrycket! Man kan ju inte bara äta gott och dricka vin =D
Nu ska jag sätta mig framför en skräckis som går på tv:n och bara mysa! jobbar sista dagen imorgon sedan har jag semester torsdag och fredag =D ha nu en bra kväll i solen!


Kramis!
                                                         

2 kommentarer:

  1. Duktigt att gå, försöker jag med också fast det blir mer hälsans stig. Bara varit en gång i Hemlingby sen jag fick semester. Ser ut som du har super skönt i solen :)

    SvaraRadera
  2. Jag har superskönt i solen =) man måste försöka få lite motion mellan all god mat man vräker i sig =) det tar inte lång tid att gå 5:an och det känns super efter!!

    SvaraRadera