torsdag 16 juni 2011

Pirater

Igår var en dag då mina känslor svajade på ytan =) Min ena tjej Malin ringde och berättade att hon fått sommarjobb inom våden och jag blev superglad för hennes skull =D samtidigt var jag lite ledsen i sinnet för att min andra tjej Sara inte hört något. Det sitter väl kvar sedan mina gummor var små och man ville att dom skulle få lika eftersom dom var/är värda det!! Men idag ringde Sara och hade fått jobb hon också och jag blev dubbelt superglad!! 


Men tillbaka till igår kväll då Håkan märkte att jag var lite svajig, han sa att nu ska jag bjuda dig på bio =) Sötis! Vi gick på Pirates of the caribbien:


                                      
                Underhållande och rolig som alltid Johnny Depp är haha....


Denna vecka håller jag på att lära upp mig inför ett annat jobb på Lantmäteriet som jag ska hoppa in och jobba med över sommaren, jag känner mig fullproppad i skallen av massa ny kunskap hihi....kartor,koordinater mm det är verkligen kul!! Men man är lite trötter på kvällarna =)


Vi har i alla fall nyss ätit spenatsoppa med gott bröd som vi älskar, nu blir det slappa med tidningen! Imorgon är det fredag och massa vila!!!



Gotta =)


Kramis!!
                                                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar