fredag 3 juni 2011

Äntligen helg

Fredag och klämdag, det märktes verkligen på jobbet! men dagen började bra med god räkmacka som chefen bjöd på:



Den var god kan jag säga =)
                                                    
Resten av dagen har krupit fram eftersom det varit så lite att göra! suttit och tittat ut på solen och längtat till stugan! Äntligen är klockan fyra och jag får gå hem =) men först matar jag mina söta fiskar på jobbet, jag skämmer bort dom med mycket mat!! dom blir så glada:



Dom hoppar på ytan efter mat hihi.....
                                                       




                                  Ha en superbra helg alla!!
                                          
                                              Kramis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar