måndag 20 juni 2011

Husmanskost

Den här måndagen har gått så fort på jobbet ! jag hann knappt dit förrän jag skulle hem =) till middag gjorde jag stekt fläsk med löksås och sallad och jag säger bara mumma! och till efterätt smält Brieost med lingonsylt och kardemummakaffe =D TIPS: 1 kg rimmat fläsk på willys denna vecka för 35 kr!!





                            
Håkan har precis åkt för att spela med några kompisar så nu tänker jag lägga mig i soffan och läsa :  



                                         Lite skönlitteratur


Så känns det Extra bra nu för jag jobbar imorgon sedan är jag LEDIG hela veckan !!!!! Underbart!!!


                                              Kramis!!!
                                           
                                                      
                                                 


      







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar