tisdag 21 juni 2011

Bra dag

Idag har varit en bra dag =) att jobba dan innan man ska ha semester är ju det bästa,för då har man allt att se fram mot! Jag har semester onsdag och torsdag och tänker fixa lite till midsommar. Jag längtar verkligen för då kommer mina tjejer och kille+ Ava och även en kompis till mig som jag inte träffat på flera år Tanja med familj! Vi ska även fira med våra kära vänner Annika och Tommy och deras familj så nu hoppas jag att vädret blir skapligt så vi kan duka långbord ute! Midsommar är för mig att fira in sommaren med alla blommor, dans och sång! 


Håkan är på träff med jobbet ikväll och dom firar in sommaren i Boulognerparken med picknickkorg =) själv sitter jag och kollar på tv och känner mig nöjd med det! 


                                                    Kramis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar