måndag 27 augusti 2012

Nöjd

Dagen började med regn och kallt som attan, så nu tror jag att hösten börjar göra sig påmind! Varit en rätt jobbig måndag med många nyanställningar på lantmäteriet och då får vi i receptionen mycket att göra. Det är vi som lägger in all info om personen i vår växel, skaffar anknytningar och mobil direkt och Mobilsurf företag extra, lägger in kort mm.....men det är kul! 
Idag är första dagen för sara på nya utbildningen i uppsala då hon ska träffa sin klass och första dagen för inspark som håller på i 2 veckor !! Spännande! och på torsdag är det malins tur att träffa alla nya på sin nya utbildning och sedan inspark i 2 veckor! Det kommer gå jättebra, det känner jag !!
 Fördrev tiden med en sväng på Dollarstore och köpte skurmedel, disktabletter, sköljmedel, 10 paket nudlar för 10 kr = billigt : ) Har tvättat och nu ska jag gosa ner mig i soffan en stund innan jag ska sussa!



Det härliga med hösten är att man går ner i varv och myser mer med tända ljus och det gillar jag =) det är bra för skälen!!

kramis!
                                                        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar