onsdag 22 augusti 2012

Stockholmsweekend med Toto

Jag är såååå mätt!!!! jag gjorde något väldigt gott som var uppskattat av Håkis och Sara ikväll =) En Club Sandwich utan bröd. Jag tog sallad i botten så la jag kycklingskivor på,sedan rödlök, tomater, avocado, bacon och så hällde jag fetaostsås över allt, det var supergott!!!!!!

Nu äntligen fungerar vår dator så nu får ni se lite bilder från vår mysiga stockholmsweekend förra helgen:





På bussen till Huvudstaden


Framme på Odenplan där Hotellet låg


Skönt att snygga till sig lite på rummet 


Fin utsikt


Poserade på väg till tunnelbanan och skansen


Skansen


Där träffade vi roliga människor




TOTO


Avslutade kvällen med ett glas vitt på restaurang bankOmat =)



Nu är det lördag och vi har tagit oss ut till Djurgården och Aqua Vattenmuseum, En Rocka


Söt Muräna



Djungel


Liten söt spindel 




Ful Fisk


När vi var klara tog vi en öl vid djurgårdsbron innan vi skulle träffa min kusiner för middag =)







Maria, Marek, Robban , Niklas i hörnet och jag



Här är Håkis med Marek och Maria


Niklas, Robban,Jacob



Efter en pubvända så avslutade vi kvällen hos maria och marek där vi sov kvar =) Jättemysig helg!!!!

Kramis!!





















                                                 

                                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar