onsdag 29 augusti 2012

Full kastrull

Igår var det dax för afrodans igen och det är fantastiskt kul!! Det är så kul när instruktören säger: ni ska inte bry er om hur ni ser ut när ni dansar, ni ska röra er fritt och stort och bara känna trummorna i kroppen !! så är det speglar runt hela salen hahaha...men jag försöker inte titta i dom =)

                                           

Idag blir det en lång dag med möte efter jobbet, men då får jag lite extra flex och det är bra! så ska jag försöka orka städa när jag kommer hem för det är enda dagen jag hinner den här veckan! imorgon åker vi till Borlänge för att hämta kartonger som mina döttrar ska ha =) och på lördag åker vi till Uppsala och hjälper sara flytta till sin nya lägenhet!

Kramis!

                                                                                                                                                       



                                                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar