onsdag 14 mars 2012

Uppsala by night med mina älsklingar =)

Jag satte mig på tåget efter jobbet och åkte till Uppsala =) jag längtade så mycket efter mina älsklingar <3 vi åt gott på Mc Donalds och vi fikade och pratade och så tog vi en promenad och töserna visade mig Uppsala By Night med alla fina gamla byggnader som är upplysta. Kyrkan är ju grymt mäktig på kvällen!! Nu klarar jag mig utan abstinens tills jag träffar ungdomarna om 2 helger igen och då blir det 20-års fest hihi....=) det är så mysigt att få rå om dom lite <3





Malis myser med en Mc Feast =)



Saris myser också med en Mc Feast =)



Mina söta guider i Uppsala hihi.....



Deras Nation



Vi funderade lite vad detta är : Uthyrning,Svanen,baby,sjukvård hm.....?



Snodde kort från Malins blogg från kvällen med malis och jag =)



Snodde ett till kort från malins Blogg från kvällen med saris och jag =)


Snodde även detta =) vi busar lite =)


kramis
                                                          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar