lördag 24 mars 2012

Döttrarna 20 år =)




Hjälp vad fort tiden går!!! mina töser 20 år!! det är ju på sina barns ålder man blir påmind om sin egen ålder ;) vilken fantastiskt trevlig kväll vi hade i går när vi firade tjejernas födelsedag ( dom fyller egentligen idag )  först på Absint och sedan hemma med gottis och presenter =) Jag har verkligen fått två oerhört vackra och kloka döttrar =) vad kan dom ha fått det ifrån hihi... här får ni se vad trevligt vi hade och vad vi gjort idag Lördag!


Dukning inför kvällen


Ungdomarna har anlänt till Gävle =)


På Absint

Sötisarna


En stolt Håkis å Malin

Vi trivs!

Söta saris

Skratt å mys


Sara trivs

Mys

Husfrun


Hela det glada gänget!

Vilken snygging


Här putsar vi skorna innan vi går hemöver hahaha....skoputs borde alla hotell ha =)


Mys hemma med presentöppning och lite smått och gott


Skön avslutning på kvällen!


Nu lördag och ungdomarna har åkt hem så vi tog en lång cykeltur och besökte T udden på vägen


Nån hade grillar före oss


Så köpte vi pepparlax och rökta räkor som vi smaskade på altan med ett glas vitt


Håkan har åkt på killfest ikväll och jag har laddat upp med filmer, skvallertidning och mina favvoklubbor
En påse till mig och resten har jag köpt till ungdomarna =)

Kramis 



                                                          




                                                        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar