måndag 2 maj 2011

Sommartid på jobbet =)

Då var Valborg avklarad och vi har gått in i Maj månad! jösses vad fort det går =) vilka sommarlika dagar vi haft,men jag blir lite rädd att sommaren ska bli dålig och det vill jag inte!!!!!Men det är inget jag kan göra något åt. Idag började sommartiden på jobbet hihi...vi slutade fyra och vilken skillnad mot tjugo i fem! Det kändes verkligen att man slutar tidigare. Nyss ätit pannbiffar med grönsaker och det var väldans gott om jag får säga det själv, bra kock den där nina ; ) Vi hade i alla fall en skön dag på fredag då vi bara slappade jag och håkan! köpte mig en härlig tulpanbukett:





På lördag valborg bjöd vi hem våra kära vänner Tommy & Annika på lite mat. Vi såg brasan från Altanen och även fyrverkerierna =) så avslutade vi kvällen på O`learys . 
                                                         
                                                       




Hon är så söt vår servitris =)



På söndagen passade jag på att tvätta lite men annars var det mycket slappa i soffan =) Vi köpte hamburgare på MC Donalds, Kopior från första Hamburgaren som gjordes på Mc Donalds 1955 =) men den var rätt smaklös och jag saknade osten. 

Håkan var fotograf hela kvällen så han höll sig bakom kameran =)

Kramis =)


                                                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar