tisdag 10 maj 2011

biltur

Ikväll var det lite kyligare ute så vi bestämde oss för att ta bilen istället för cykeltur ikväll. Vi började med att åka till K-Rauta för att kolla på MDF skiva till sovrummet i stugis =) dom är jättefina och ser ut som träpaneler fast det är fusk =) sedan kollade vi på en förbränningstoalett till stugan och dom är ju superbra!! Det bränns till aksa på en gång och är luktfritt! sedan åkte vi till Vårvik, ett bad utanför gävle vid havet. Jag bara stod och luktade för det luktar såååå gott av havsbris! Där stötte vi på en fågelskådare som stod och tog kort och han berättade att fågeln han tittade på såg ut som en kanariefågel =O vild här i sverige. Sedan åkte vi mot Bomhus och skulle kolla på kyrkan där och då såg vi flera stycken komma åkande på rullskidor =) När vi kollat in kyrkan åkte vi till golfbanan för att se om det var någon aktivitet på banan och det var det verkligen! Håkan blev lite sugen så snart ska jag föjla med honom på en 9-håls runda. Sedan blev vi så sugna på räkor så vi åkte till Willys och köpte ett räkpaket för hela 20 kr =) Håkan tycker det är så kul att handla sedan vi fixat självscanning för då får han gå runt och scanna saker hahahaha....Jag har kommit fram till att mitt intresse är att titta på när andra utövar sina intressen och det har jag fått gjort ikväll med fågelskådning, rullskidor och golfspel hihi... =D Nu ska vi smaska lite räkor och sedan göra kväller!




                                                  Kramis!!

1 kommentar:

  1. Oj oj, vilken eftermiddag ni haft. Härligt! Ses imorgon!
    /Mittemot grannen =)

    SvaraRadera