tisdag 24 maj 2011

Jag ska måla hela världen lilla mamma =)

Nu är vi så sugna på att få fint i stugan och att det ska bli klart så vi målar och målar hihi.....=) idag målade vi segelduksställningen svart och det blir jättefint!! imorgon ska vi nog åka och titta på nya dynor! så håller jag på att planera till studenten om några veckor =) jag är så stolt över mina tjejer så det är inte klokt! vilka betyg dom får! dom har kämpat på fast dom varit så slitna och det har verkligen gett utdelning =D Dom är värda en underbra student!!
Nu ska jag plåga er med lite flera målarbilder hehehe......

                             
       ställningen är Håkans verk och den blir jättefin med seglarduk på  

                                                Glad kille

                                                                    
                              Är det Bosse ! men det är ju jag ; )

                                                          
                                                   Kramis                                    

                                                        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar