tisdag 10 juli 2012

Semestern har börjat

Nu är det äntligen semester =) vi startade med en kräftskiva i stugan i fredags med döttrarna, supergott! på lördagen åkte vi till stan och åt en go middag på restaurang Absint och på söndag myste vi med sushi och film....det kallar jag en skaplig start på ledighet =) tyvärr verkar vädergudarna inte vara med oss men just nu bryr jag mig inte för det är så skönt att vara ledig! igår städade vi och tvättade för fullt så nu är det rent! idag tisdag åkte vi ut i svampskogen men kantarellerna var så pyttesmå så vi lät dom vara. Vi köpte stora räkor, naturgodis och kaffebröd och Alfapet som vi kan roa oss med regniga kvällar =D vi är duktiga att skämma bort oss hihi......


                                                   




Go Lunch


Gott 


Kul regniga kvällar

Imorgon Onsdag åker jag och tjejerna till stockholm med sgs bussen kl 07.30 så det gäller att masa sig upp! det står shopping på listan så blir det väl någon mysig restaurang med gomat och ett glas vin. På kvällen åker vi till min goa kusin Maria och hennes familj på Ekerö där vi ska grilla och mysa allt vi kan!! vi sussar kvär där och på torsdag ska vi utforska Helgö =) vi hade sommarstuga där när jag var liten så det ska bli så mysigt att få se mig omkring igen! Skulle vara trevligt att fika på Rosenhill.

Sätter in bilder när jag kommer hem
Kramis!!




                                                          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar