söndag 6 november 2011

Mys i höstmörkrt

Nu har verkligen hösten infunnit sig! disigt och mörkt. Vi har vinterbonat stugan så nu är det bara för vintern att komma,men den får gärna vänta ett tag till =) Men vi har inte märkt av det så mycket för vi har bara myst med våra underbara ungdomar i helgen! Håkan bjöd Malin,Sara,Adam och mig på After Work på Absint i fredags och det var så himla gott!! Vi åt allt: Anka,musslor kalvfilè och Entrecote glass, ostar och Irish Coofee mums! på kvällen spelade tjejerna och Håkan in en demo som blev superbra och jag och Adam snackade och hade trevligt. I lördags var vi på stan en sväng så bjöd vi på god lax innan ungdomarna åkte tillbaka till Uppsala. Sedan träffade vi våra vänner på Absint och tog en drink och pratade, så trevligt! Idag söndag har vi slappat lite sedan åkte vi till Håkans mammas grav och tände ljus och det var såååå vackert på kyrkogården!! sedan åkte vi och köpte sushi hihi......som sagt jag börjar tro att jag är beroende av lax! Jag har tyvärr inte tagit så mycket kort men jag sätter in dom jag har......


                                                      
                          Adam tog ett häftigt kort på oss på Absint




 På kvällen spelade tjejerna in en demo, lyssna längst ner på sidan
                                                      



På väg till centrum


Där fick vi se idolerna =)



Idag var vi på kyrkogården, kolla vad vacker med alla ljus!


Många ljus var det

                                                        
                                Så avslutar vi kvällen med sushi =)


                                                        
                                    Mina fantastiska tjejer =)


                                                   kramis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar