söndag 30 oktober 2011

shopping och god mat

Söndagen har infunnit sig och det har varit en skön slappdag =) Det var ett tag sedan jag skrev i min Blogg och jag har varit väldans dålig att ta bilder på sista tiden men det ska bli skärpning!! I fredags var jag med mina trevliga jobbarkompisar på After Work på Absint där jag tog en skagen Toast och ett glas rött mumma.....vi pratade skrattade och åt =) Håkan spelade på Svecos företagsfest så jag var solo på kvällen och kollade tv. På lördag gick vi upp tidigt och åkte till Uppsala och våra älsklingar! Jag och tjejerna tog en tjejdag i staden för lite shopping och god Lunch på deras favoritrestaurang ( som blivit min favoritrestaurang också ) och killarna spelade badminton och åt pizza till lunch. Vi hittade fina kläder alla tre och blev såååå nöjda! Innan vi åkte mot Gävle åt vi princesstårta som jag fick gratis på Ica maxi för att jag flyttat till Gävle =) Ungdomarna skulle på Halloweenparty på kvällen och vi åkte hem och myste med lite kräftor och god ost =) så idag söndag har vi bara myst och så tog vi en promenad för att köpa hem lite sushi mumma......bara god mat hela helgen hihi..... Imorgon börjar allvaret igen men det är ju lite kortvecka med halvdag på fredag. Hoppas ni alla haft en bra helg och får en bra vecka så hörs vi snart igen!!




                                              Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar