torsdag 22 november 2012

Dagarna kommer och går


Veckorna går så fort! redan torsdag och snart helg! Veckan har varit bra men jag är inte riktigt fri från min envisa förkylning än,så har jag inflammation i slemsäckarna i höften så man är ju lite handikappad. Men jag ska inte klaga, det kunde ju vara värre =) I måndags tog vi det bara lungt och plockade lite hemma. I tisdags tränadade håkis och pontus som vanligt gitarr som jag fick njuta av! var runt och inhandlade lite ingredienser till julgodis som jag och mina tjejer ska pyssla med nästa fredag =) igår tvättade jag ur hela tvättkorgen och hämtade gästsäng i stugan. Idag ska vi städa hemma och kanske köra skräp till återvinningen. Imorgon kommer min kära mor på besök så då ska vi göra lite gomat på kvällen, ska bli så trevligt =) nu ska jag jobba på lite så kunderna blir glada =) Här är en skön torsdagssång till er:







                                                                                            

2 kommentarer:

  1. Åhh den där sången älskar jag och speciellt med Eva Cassidy! Hon är underbar, synd att hon inte lever längre. Hoppas du får tillbaka alla dina krafter snart! Ha en fortsatt bra dag Nina! Kram!

    SvaraRadera
  2. ja visst är den fin Ann-sofie =) jag älskar den!! jag ska nog piggna till snart,har haft lite otur i höst med olika åkommor men ibland är det ju så!! Ha en superbra dag du med !! kram!

    SvaraRadera