torsdag 26 april 2012

Sing a song

Snart helg och det känns helt ok =) idag har varit en dag som det gått i ett! jobbade på som vanligt, men jag blev lite chockad när jag tittade under mitt skrivbord och jannica låg där bland sladdarna hahahaha.....vår lilla tekniker! vad skulle vi göra utan henne ; )


                                                        


När jag kom hem hade Håkan fixat lite mat sedan var det bara att ta handlingslistan och åka och Storhandla! nu har vi mat för en vecka! sedan slängde jag mig på cyklen och åkte till kören. Det är så härligt att sjunga och nu börjar låtarna sitta ordentligt. Söndagen den 6 maj ska vi uppträda för första gången ihhhh....pirrigt! nu är jag trötter !! längtar tills i morgon då vi ska ut till stugan och städa ur alla målargrejor ur sovrummet och göra snyggt! Ni får se kort sen.


                                                    Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar