måndag 26 september 2011

Helgen har varit jättemysig med början i fredags då jag tog halvdag på jobbet för lite shopping =) hittade stövlar och en tröja som jag blev så nöjd med! sedan fixade jag ordning mig och tog ett bord på Absint för jag hade en dejt med min kära Håkis och bjöd honom på middag, jätttemysigt!! . På lördag var vi ute i solen och cyklade och tog en plocktallrik på Olearys, gott!! sedan gjorde vi god mat innan håkan däckade med rinnande näsa och feber. Det märks väl att vårt största intresse är god mat ; )
Så min stackars älskling ligger hemma idag och kurerar sig! själv har jag  setat i receptionen med åsa hela förmiddan som har gått så fort så man hinner ju inte med!! snart ska jag ut och byta av henne igen och sedan är ju måndagen slut! Det har varit en trevlig måndag!


kramis
                                                       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar