onsdag 16 mars 2011

Jag älskar min familj

Jag sitter och tänker på vilken tur jag har som har sån underbar familj !! jag är verkligen lyckligt lottad!!

                                                             


                                                        Håkis min stora kärlek



                                                 Mina underbara Döttrar Sara och Malin !


Håkans Härliga tjejer Malin och Sara !


                                                Ock så våra Härliga pöjkar Adam och Calle!


                                                           och så roliga mamma, puss!

                                      
                                                              Och min söööööta Oiv

                                                         Min kära bror och brorson

 

Kram till er alla !!!!


1 kommentar: